Мережа турагенцій ХО. Головне - з ким!
XO - це мережа туристичних агентств яскравих людей. Нас відрізняє унікальний стиль роботи, яскравий імідж, бездоганна репутація і найголовніше - виняткове ставлення до людей.

ХО робить зірку з кожного туриста!
Місія ХО
Допомагати людям відкривати світ
Наші цінності
  • Люди
    Люди - завжди для нас на першому місці!
    01
  • Довіра
    Довіра - ми виконуємо зобов'язання і завжди чесні з нашими клієнтами, колегами та між собою
    02
  • Лідерство
    Лідерство - якщо є можливість зробити краще, ми будемо до цього прагнути
    03
  • Задоволення
    Задоволення - ми отримуємо задоволення від роботи і прагнемо, щоб ви отримували максимум задоволення від вашого відпочинку і роботи з нами
    04
  • Подорожі
    Подорожі - для нас це не тільки робота, а й наш власний вибір
    05
Наші принципи
  • Туристи насамперед
    На чолі всього, що ми робимо, лежать інтереси туристів. Усе, що добре для туристів - добре і для нас.
  • Результати важливіші за процес
    Ми оцінюємо будь-яку роботу, дію і рішення за кінцевим результатом, а не за кількістю витрачених зусиль, слів або часу.
  • Верховенство професіоналізму
    У будь-якій дискусії вагомішим вважатиметься слово того, хто професійніший і має більшу компетенцію з обговорюваного питання. Особисті стосунки, стаж роботи чи вміння розповідати анекдоти мають значно менший вплив.
  • Довгострокові результати кращі за швидкий прибуток
    Щоразу, коли стоїть дилема заробити багато, але один раз, або довго, але потроху, слід обирати другий варіант. Ми будуємо компанію, яка працюватиме і через 100 років, тому заробити ми ще встигнемо, а втрачену довіру відновити дуже складно
  • Простота
    Люди люблять просте і ненавидять складне. Спрощуйте все, що можна спростити. Це важливо.
  • Бути інноваційними
    Ми повинні бути завжди на вістрі інновацій і технологій, першими впроваджувати всі інновації, що з'являються у світі
  • Щоразу робити краще, ніж попереднього разу
    Цей принцип формулює золоту середину між перфекціонізмом і швидкістю. Для того, щоб, з одного боку, не зависнути в мертвій точці, намагаючись знайти найкраще у світі розв'язання задачі на 5 копійок, а з іншого - не скотитися до посередності, необхідно просто щоразу виконувати задачу краще (ефективніше, красивіше, швидше і т. ін.), ніж минулого разу...
  • Справедливість є
    Ми віримо в справедливість і прагнемо діяти так, щоб усі співробітники та колеги "ХО" відчували наявність справедливості. Потрібно створювати такі правила і діяти так, щоб ні в кого не виникало відчуття несправедливості. Ми прагнемо до єдиного розуміння справедливості.
  • Перевершувати очікування
    Потрібно намагатися виконувати свою роботу так, щоб завжди хоча б на трохи перевершувати очікування клієнтів і ділових партнерів.
  • Ніколи не змінювати правила заднім числом
    Правила мають створюватися для того, щоб використовувати їх у майбутньому, а не в минулому.
  • Увага до конфіденційності та особистих даних
    Необхідно уважно і шанобливо ставитися до особистих даних співробітників, клієнтів і партнерів
  • Теститорвати
    Ніхто не знає, як правильно. Необхідно тестувати всі гіпотези та ідеї й ухвалювати рішення про рух уперед за результатами тесту
  • Свобода в обмін на результат
    Що кращий результат демонструє співробітник, то більше свободи він має отримати.
  • Краще швидко ніж повільно
    Швидкість вирішує. Ніхто не любить чекати. Робіть свою роботу швидко.
  • Не знаєш - запитай у того, хто знає
    Не потрібно намагатися вирішувати проблему, яку вирішували вже безліч разів, самостійно. Правильний шлях - звернутися до того, хто знає.
  • Вчитися, вчитися і ще раз вчитися
    Будьте відкриті до нових знань, і не втрачайте жодної можливості для того, щоб навчитися чогось нового
  • "Ми" важливіше, ніж "я"
    Завжди ставте інтереси команди вище за власні. Будьте готові допомогти і поступитися.
  • Виконувати обіцянки
    Для створення атмосфери довіри вкрай важливо виконувати дані обіцянки, чого б це не коштувало.
  • Креативність і творчий підхід
    Ми заохочуємо креативність і творчий підхід і віримо в безмежні таланти наших співробітників.
  • Прагнути ухвалювати рішення, ґрунтуючись на цифрах.
    Усе, що не можна виміряти, в бізнесі не існує. Ми прагнемо до вимірюваності всіх основних показників роботи та прийняття рішень, ґрунтуючись на цих даних.
  • Заробляти гроші
    Наша мета - заробляти гроші, тому що тільки заробляючи гроші, ми можемо виконати наші місію і бачення, а також домогтися командних і особистих цілей.
  • Робіть якісно
    Свою роботу необхідно виконувати якісно. Треба щоб було добре, а не просто так.