Як працює турбіз під час війни?
Онлайн-конференція від ХО для директорів турагенцій
#2
для тих, хто планує відновлювати свій бізнес у 2023 році
28 квітня, пʼятниця
10:00 за Києвом
Як змінився маркетинг у туризмі під час війни?
Поняття “постійні клієнти” майже зникло
Багатьом довелося поїхати зі своїх домівок під час війни, тому агенції, які продавали тури лише постійним клієнтам опинились в ситуації коли запитів на тури зовсім немає.
Туристів стало значно меньше
Чоловіків за кордон не випускають, фінансові можливості українців знизились, а виїхати до найближчого аеропорту ще той квест, тому на подорож наважуються далеко не усі
Продажі впали навіть у сильних турагенції
Війна усе обнулила і кількість продажів впала навіть у сильних турагенцій, які продавали сотні турів на місяць
Але чи все так погано?
Продаж 50+ турів на місяць – реальність!
460 туристів за рік – саме стільки продажів на 1 турагента в середньому за 2022 рік.
Середній чек залишився той самий
Через зростання курсу середній чек турагенції залишився той самий, що дозволяє заробляти більше ніж раніше
Зʼявились нові ринки та способи заробітку
У українського турагента зʼявилась можливість бронювати європейських ТО, а також заробляти на візовій підтримці і евакуаційних рейсах
Рекламодавців стало меньше
Рекламодавців, як і активних турагентів стало значно меньше, тому ті, хто активно займається маркетингом виграють!
На цій конференції ми зібрали історії тих, кому дійсно це вдається!
Навіть під час війни можна не лише працювати у туризмі, а і будувати успішний бізнес
Про що поговоримо?
Як і де шукати клієнтів?
Поговоримо про те, як змінились клієнти. Що вони купляють, як це відбувається і чи зʼявились нові способи залучення клієнтів, які ми досі не використовували
Чи можливо робити бізнес в Україні, якщо ти фізично знаходишся за кордоном?
Багато з українських турагентів вимушено поїхали за кордон і опинились перед вибором - шукати нові способу заробітку чи повертатись у туризм. Розглянемо кейс агентів, які продають по 20-30 турів на місяць знаходячись у іншій країні
Як змінився продукт і що зараз користується реальним попитом?
Чи можна продавати усе те, що ми продавали раніше чи все змінилося? На конференції дізнаємось на що реально є попит і як змінився продукт під час війни
Які інструменти допомагають турагентам заробляти більше
Світ не стоїть на місці. Поговоримо про інновації та інструменти, які ви можете використовувати у своїй роботі, щоб заробляти більше
Майбутнє туризму
Трохи поговоримо про майбутнє українського туризму. Як нас сприймають за кордоном, що буде з покупцями та як стабільно працювати у період нестабільності
Наші спікери
Іх об'єднує одне: вони могли опустити руки та здатися, але вирішили інакше. Послухайте їх захоплюючі історії.
Сергій Куделько
XO, проект «Про турбіз» (Одеса)
Співзасновник мережі ХО, яка вже у квітні 2022 року відновила свою роботу. На сьогодні більше 100 агентів мережі відновили свою роботу, а лідери продають по 50-60 турів на місяць.

Сергій розповість за рахунок чого турагентам ХО це вдається і як ви можете цей результат повторити
Кирило Федоровський
SkyUp Airlines (Київ)
Авіапростір над Україною закрито вже більше року. Але авіакомпанія SkyUp Airlines продовжує працювати, відправляти на відпочинок українських туристів.

Кирило розповість як зараз працює компанія і які перспективи чекають нашу авіа галузь після війни
Микита Плясов
I-travel (Дніпро)
Туроператор iTravel на початку війни допоміг тисячам українців втекти від жахів війни, запустивши евакуаційні рейси до Європи, а згодом значно розширив кількість та географію турів.

Розповість про те, як шукати нові можливості навіть за найбільш складних обставин
Євгеній Назаренко
Eurotrips (Київ)
Туроператор Eurotrips до війни пропонував авторські тури Європою для молоді. Зараз вони активно продовжують працювати і допомагають ЗСУ

Розповість про те, як змінились клієнти та як шукати до них новий підхід
Олександр Романюк
Mr.Travel (Луцьк)
Разом із дружиною – чудовий тандем. Він займається маркетингом, вона - продажами. Разом ведуть крутезний інстаграм із 18000+ підписників.

Розповість, як розвивати власний бренд у Instagram та заробляти на цьому
Влад Рильський
Artinov travel (Вінниця)
Перезапустили бізнес з нуля в новій суміжній ніші - візова підтримка. Побудували системні процеси та команду та допомогли за рік більше 15‘000 українцям зробити візи в Канаду, США, Британію та Австралію

Розповість про те, як заробляти на візовій підтримці
Олена Кравцова
BreezeUA (Дніпро)
Поки на туризм було налаштуватися непросто, знайшла себе у волонтерстві. Збирає гроші, купляє дрони, привозить воїнам теплий одяг, а дітям іграшки.

Розповість про те, як одночасно бути турагентом та волонтером і не вигоріти.
Іванна Швардак
Meridian travel (Мукачево)
Хтось вважає, що під час війни люди зовсім перестають витрачати гроші. Але Іванна, займаючись VIP-туризмом, не тільки зберігла команду, але й продовжила продавати дорогі тури, іноді з чеком 100 тис дол+

Розповість, які особливості продажів турів VIP-клієнтам під час війни
Олена Циганок
ТурБонжур (Київ)
Була вимушена поїхати з України і опинилася у Ірландії. Але і там не розпрощалася з туризмом, знайшовши роботу у місцевій турагенції.

Розповість про відмінності між туризмом в Україні та Ірландії
Олексій Китович
Зебра тур (Чернігів)
Під час війни втратив майже всю команду, але не втратив сили і бажання займатись улюбленою справою.

Розповість як цінувати свій час, заробляти гроші на турах і своїх знаннях, і як пояснити туристу чому треба сплачувати за платний підбір туру 2000 грн
100% від прибутку конференції піде на допомогу ЗСУ
Відгуки з минулої конференції
Зареєструватись на конференцію
✅ Доступ до конференції онлайн
✅ Доступ до усіх активностей
✅ Запис конференції
✅ Усі матеріали та презентації конференції
$19
Standart
✅ Доступ до конференції онлайн
✅ Доступ до усіх активностей
Продано
Lite
$1
Поширені питання