Як працює турбіз під час війни?
Онлайн-конференція від ХО для директорів турагенцій
10 лютого, пʼятниця
Можна сміливо заявити, що турбіз — це найгірший бізнес під час війни:

  • Кордони закриті
  • Аеропорти не працюють
  • Клієнти розʼїхались по всьому світу
  • Платоспроможність впала як ніколи

Але… Але є одне “але” — туристичний ринок все одно працює, а продажі деяких турагентів навіть зростають.
Як ми бачимо статистику зараз:
І всі ці турагенти мають можливість працювати і заробляти навіть під час війни.

Як саме?

Дізнаєтесь на конференціі
відновився ринок туризму від довоєнного
на 10-15%
турагентів працюють
та роблять як мінімум 1 бронювання на місяць
3000
у 5 разів
зменшилась конкуренція на ринку, що дає можливість заробляти кожному
Про що поговоримо?
Маркетинг
Поговоримо, як змінився маркетинг під час війни.
Які інструменти працюють та що відбувається з рекламою зараз. Поділимось успішними кейсами та розберемо невдалі
Клієнти
Поговоримо про постійних і нових клієнтів, що змінилось. Які у клієнтів зараз потреби і як успішно працювати з туристами, які опинились за кордоном
Продукт
Продукт залишився той самий, але зʼявилось багато нюансів. Дізнаємось як їх вирішувати, що пропонувати туристам. А також дізнаємось яке буде майбутнє чекає на внутрішній туризм в Україні
Команда
Команда – важлива частина вашого бізнесу. Як будувати процеси у компані, якщо команда розкидана по світу. Що з їх мотивацією, емоційним станом та працездатністю?
Розберемо як пристосуватися до нових реалій продажів без інтернету, світла та в онлайн режимі. Чи працюють скрипти, як працювати з запереченнями, та за рахунок чого збільшувати продажі
Продажі
Наші спікери
Лише найкращі професіонали зі сфери туризму
ДАРТ
Марʼяна Олеськів
Морський Вояж
Лариса Слободян
Олег Полудненко
All Inclusive CRM
JoinUP!
Ірина Мосулезна
XO, проект «Про турбіз»
Сергій Куделько
Олександр Довгопол
XO
Влад Поліщук
UNIT.TRAVEL
Тетяна Кондратенко
Vitiana
Тікетс Консолідатор
Алексєєнко Олексій
AirLife
Олена Кашперська
Програма
10:35
ОлЕКСАНДР ДОВГОПОЛ (ХО)
Що робити турагенту, який зараз продає мало, але йти з туризму не хоче?
11:00
ТЕТЯНА КОНДРАТЕНКО (VITIANA)
Досвід адаптації компанії до воєнних реалій: чому ми навчились, що плануємо взяти в післявоєнне життя
11:35
ВЛАД ПОЛІЩУК (UNIT.TRAVEL)
Єдиний сервіс бронювання для туристичних агенцій
11:50
ЛАРИСА СЛОБОДЯН (МОРСЬКИЙ ВОЯЖ)
Групові круїзи з супроводом на 2023 рік
12:15
ІРИНА МОСУЛЕЗНА (JOIN UP)
Реалії роботи ринку туризму під час війни
12:40
ОЛЕГ ПОЛУДЕНКО (ALL INCLUSIVE CRM)
7 фішек CRM в умовах апокаліпсису
Початок. Регламент конференції
10:00
Підсумки 2022-го року та пріоритетні напрямки в 2023-му році
МАРʼЯНА ОЛЕСЬКІВ (ДАРТ)
10:10
13:05
АЛЕКСЄЄНКО ОЛЕКСІЙ (ТІКЕТС КОНСОЛІДАТОР)
Як платити за туристичні послуги закордон без обмежень та як приймати оплати від клієнтів за кордоном?
13:55
СЕРГІЙ КУДЕЛЬКО (ТOURBIZ)
Покроковий план повернення у турбізнес
13:30
ОЛЕНА КАШПЕРСЬКА (AIRLIFE)
Продаж авіаквитків під час війни
Багато питань, а відповідей немає
Після початку війни не було профільних подій, де можна поговорити про маркетинг чи продажі.

Ми запрошуємо на івент, на якому ви почуєте що відбувається з ринком та які інструменті працюють саме зараз.

Ви зможете задати питання спікерам та поспілкуватись один з одним у пошуках найкращих рішень
Зареєструватись на конференцію
100% від прибутку піде на допомогу ЗСУ
✅ Доступ до конференції онлайн
✅ Доступ до усіх активностей
✅ Запис конференції
✅ Усі матеріали та презентації конференції
$10
Standart
✅ Доступ до конференції онлайн
✅ Доступ до усіх активностей
Продано
Lite
$1
Поширені питання